I LOVE THAT FEELING WHEN I HATE SOMBODY AND I LOOK AT THEM LIKE 'BITCH YOU WILL NEVER BE LIKE ME '





Hej på er!

Då har man kommit från prao platsen, det var faktiskt jättekult, alla började redan älska mig.. AHAHA! men det var faktiskt jättekult, och dom är jättesöta! När vi hade rast var vi inne i personal rummet och fick vara vid datorn HAHA, ändå rätt nice, fast jag orkade inte sitta vid datorn hade ont i huvudet över hur mycket jag måla teckningar åt små barnen, men ifall vi kommer få ha datornerna när vi har rast kan jag ju blogga samtidigt? hehe.

JAJA, nu sitter man vid datorn och drogar massa gamla justin bieber låtar och väntar tills mamma kommer, eftersom hon kommer med blåbärspaj hihi, är jätte suggen på paj, och så hoppas jag hon kommer med vaniljsås annars blir det inte så gott, Jag skrev igår att jag skulle lägga upp HairStylen, men tyvärr fick jag aldrig mammas mobil för o ta kort och det, så nu kan jag ju inte lova, men förhoppningsvis kommer den imon, så då tar jag bilderna ikväll.
Aja ska ta och göra nånting så länge.
C'YAAAAAAAAAAA!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0