HEAD UP ,STAY STRONG , FAKE A SMILE & MOVE ON !

Hej alla mina fina läsare!
Vällkommen till mina nya blogg! 
Då har underbara sonja fixat min fina header, asså gladare kan jag inte bli! 
TACK ännu en gång sonja, älskar diig mer än vad ord kan beskriva! utan din hjälp hade aldrig denna blogg funnits:*
är så glad över hur fin headern blev! 
Iallfall då ska man snart gå till fotbolls träning som faktiskt börjar kl 7, så jag hinner göra en del saker, behöver inte stressa mig !

Iallfall har min gamla blogg --> www.ilhammohammed.bloggo.nu, för er som kanske undrar varför jag byte blogg, jo det var för att i bloggo.nu kan man max göra 500 inlägg, och när man tänker efter kan man göra fler inlägg här i blogg.se, så istället för att stå och slösa bort min tid i en blogg som inte alls kan göra lika många inlägg som i blogg.se bestämmde jag mig för o bytta blogg !

Jag & sonja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0