HairStyle (Naturliga lockar/vågiga)♥

Här kommer en ny HairStyle som blir till jättefina lockar/vågar, vet att jag bara har HairStyle om lockigt hår och sånt, men det kommer mer på tiden. Denna HairStylen får ditt hår o se ut som dina riktiga naturiga lockar, alla har olika hår så då blir det kanske lockigt eller vågit. Denna HairStylen tar 2 dagars process och blir tillslut till jättefina vågiga lockar. 

Steg 1 .
Dela upp håret i 2 olika delar, som ni precis ser på bilden.


Steg 2.
Sen är det bara och kamma håret ordentligt, börja vart du vill, jag brukar alltid börja med den nedre delen i håret.


Steg 3.
Efter att ha kammat det ordentligt lägger jag produkten Dove, den som kom upp i förra HairStylen. Sen är det dags och fläta det, men inte en vanlig fläta, utan du fläter bara med 2 istället för 3.


Steg 4.
Efter att ha flätat nedre delan är det dags och göra övre delen, och då är det bara och kamma det ordentligt.


Steg 5.
Efter att ha kammat det är det bara och göra samma sak som du gjorde i nedre delen, fast det beror på hur många du ska göra på övdre delen har du ganska rakt hår tycker jag man borde göra 2 st precis som första bilden. Har man inte så rakt hår så gör man som den andra bilden.


Steg 6.
Efter att ha gjort dessa flätor är det bara och ta upp håret. Och då gör man precis som bilden, Och då behöver du en klämma, och hårspenen. Du sätter både övre delen och nedre delen upp tillsammans med klämman, Sen är allt klart.



RESULTAT!



Så här blev det på mig, och jag tycker faktiskt jätte mycket om denna HairStylen, det ser precis ut som mina naturliga lockar, detta är inte världens bästa bild, men hoppas ni tyckte om den, och att den funkar lika bra på er, Och för er som undrar vad jag gör med håret innan jag sover, jo jag tar typ som en sjal och täcker över hela huvudet så det inte blir förstört på morgonen. Sen efter blir det jättefint. Hoppas det funkar lika bra nu♥

Aja nu ska man sova, men jag kommer komma med massa fler HairStyles , och inte bara med massa lockigt osv, utan massa annat.
GoodNight!♥





Kommentarer
Postat av: Suzy

DUUU MÅSSSTTTEEE GÖÖRRA MEER SÅÅNNNAA!!! <3

2012-04-18 @ 08:46:27
URL: http://suzyys.blogg.se/
Postat av: ilham

HAHAHAAHA JAAAAAA!!<3<3

2012-04-18 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0