Fotboll

Hej alla mina fina!
Då har träningen gått hur bra som helst, jag var ju inte med direkt, men jag lärde mig en hel del grejer när jag satt och kollade på, jag orkade inte vara med denna gången, o dessutom hitta jag inga innomhusskor ,, därför valde jag och sitta ! Iallfall min tränare hämtade hans son OCH HAN ÄR JÄTTESÖÖT, han har SWAAAG! HAHAHA!
Hur som helst, jag tänkte då sluta fotbollen, men sen efter blev alla i fotbollen jättesnälla, känner ju inte så rätt många där, men dom var jätte snälla, så jag tänker forsätta med fotbollen! man vill ju självklart trvis där, och samtidgt inte skämma ut sig,, 

Iallfall kom hem ganska sent, och jag måste plugga inför matte provet jag har imon, annars är jag död ..
och jag hoppas att jag får bra denna gången, mitt förra jag gjorde fick jag 4/20, och jag vet jag är jätte dålig, men ska skärpa mig, ska ta skolan på alvar, jag gör det redan, men på fullt alvar, måste försöka koncentrera mig o sånt! Hur som helst ska ta och äta, o sen blir det plugg!
BYEEBYEE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0