Ett fint ansikte fångar ens ögon men en fin personlighet fångar ens hjärta.


Godmorning!

Har inte alls sovit bra inatt, som sagt så tänker jag för mycket, kan verkligen inte sluta tänka på kläderna jag såg igår i affärerna , jag vill bara typ ha allting, sen inatt tänkte jag bara på vad jag skulle köpa, hur det skulle passa på mig, det blir nästan så varje natt! börjar bli sjuk i huvudet! men helt seriöst, jag ligger där i sängen och tänker ungefär i 2 timmar!! OKEJ ska inte överdriva.. men aa, detta är jätte konstigt. 
JAJA, om det är så det är så kommer jag börja ta sömntabletter! HAHAHAA, men jag vill faktiskt sova, hiihi!

Iallfall som sagt så uppträder tjejerna idag, vill jätte gärna kolla på , fast känner mig rätt sjuk nu, börjar få ont i magen och i huvudet, inte för att jag tänker för mycket, utan ba så, lite värk kan man säga. Idag ska man städa lite, ska göra mamma glad, eftersom hon gjorde pannkakor till mig innan hon gick till skolan .
TODAY IT'S A RANII DAAY! helt seriöst vart försvann solen då? jag behöver sol, mår bara illa av detta fula väder!

Har funderat på och visa er hur jag gör mina fransar långa? det kanske blir en bra ide, jag gillar ändå och hålla på men hår & massor. Men jag kommer fortfarande göra HairStyles och Naglar, ska börja och fixa naglarna idag, ska göra något fint . HEHE, iallfall nu är det dags och städa lite, bloggar lite senare!
ByeeByee!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0