DON'T LIKE ME? HAVE A SEAT WITH THE REST OF THE BITCHES WAITING FOR ME TO GIVE A FUCK.




Hej på er!

Då har man varit ute med tjejerna, jag hade magtröja och trodde det var tillräckligt varmt, men nee, det var faktiskt lite kalt, men tröjan jag hade på mig klippte jag själv, fast ingen märkte det, hihi den blev så fiiin. Ska försöka ta kort på den senare sen får ni se den. Hur som helst, idag var det inte så många som kom ut, inte lika roligt då, menmen vi promenerade lite, sen spelade vi fotboll med killarna, sen börja killarna hålla på o grejer, dom retades och sånt riktigt mobbade alltså, killar som retar tjejers utseende är själv inte mycket snyggare? jaja, så är det när det finns omogna killar!

Iallfall nu är man hemma och chiillar, har inte hänt så mycket. Gjorde precis flätor på håret som jag då kommer ta bort imon, sen blir det vågigt, and i like it, HAHAHA, men det blir faktiskt jättefint efteråt . Har tänk och visa er hur jag får mina ögonfransar långa, eftersom några undrar hur jag får dom så långa, dom var faktiskt jätte långa idag :o, hehe, men ska försöka lägga upp bilder och sånt. HAHAHA, det roliga var att mamma trodde jag hade lösfransar och blev arg på mig, eftersom hon inte tycker om när folk går runt med lösfransar.. faktiskt sant, man ser fan ut som en fjortis? HAHAHA.
JAJA, nu ska man chilla en stund, uppdaterar mer senare!
Pusspuss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0