DON'T KNOW ME? THAN SHUT THE FUCK UP!

Hej på er!
Vet att den är en sen uppdatering, men har just nu mått otroligt dåligt, orkar inte med livet folk är bara för konstiga. Var nyss ute med dana, var tvungen och prata med någon , och då ringde ayah mig och pratade med mig, sen stack jag till dana, vi var ute ganska sent ungefär halv 12 på kvällen. Pratade om massa grejer, efter ett tag efter att vi hade promenerat runt ringde danas kill kompis, sen snackade han lite med oss, sen berättade han saker till mig, lite saker jag inte vill ta upp, men äntligen förstog jag hur jag ska vara, är en stark person som skiter i allt annat, imon har jag massor och göra, först är det dags och få tag på en tjej jag måste prata med, som jag verkligen måste snacka med, sen gör jag då det som behövs.

Hatar och göra inlägg när jag är så sur o sånt, menmen, men det lösser sig, medan jag och dana pratade men killen i telefon såg vi en kille , som hade en pinne i handen och jag blev tvär rädd , sen sa jag till dana tänk om han slår oss? tänk om han våldtar oss asså HHAHAHA, han killen bitch blicka oss HAHAHA, sen han på telefonen ba VEM SKA VÅLDTA ER ? HAHAHAA, sen träffa man också sonja ute, HAHAHA, vad gör du då så sent ute hahaha!

Aja, snart är det väl dags för mig o sova, har mycket och göra & tänka på, så får se ens ifall jag kommer somna, ibland har jag bara lust och flytta från denna jord.. ja vet, detta låter jätte konstig men när man verkligen mår skit dåligt så vill man bara flyga nånstans? ba så.. HAAHHA, men sen så har man änglarna, ayah & dana, ifall jag inte hade pratat med dom hade jag mått OTROLIGT DÅLIGT!!!, älskar er !
AJA, nu ska man sova.
GoodNight!♥



Kommentarer
Postat av: Ninii

Vem har du bråkat med?<3



Finns hjärtat :)<3

2012-04-14 @ 09:36:36
URL: http://www.niiina..devote.se
Postat av: Ilham

Tack älskling!<3

2012-04-14 @ 13:02:10
URL: http://ilhaammohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0