DANS

Godmorgon!
Nu så sitter man och väntar tills klockan blir halv 11, jag ska nämligen plinga på sonja sen ska vi dra till dansen tillsammans. Nu på morgonen förklarade jag till mamma hur mycket jag hatar när mitt hår bli tjockt och så vidare, så hon berättade en hel del grejer jag ska göra osv, och hon kommer köpa några produkter till mitt hår. Vad jag vet om produkterna så är det att en utav dom gör så att håret växer mycket, och den ena gör håret mycket lättare och kamma. Jag vill verkligen ha långt hår, för det är så fint ifall man har lockigt hår och långt.

SÅNT HÄR HÅR VILL MAN NÄMLIGEN HA!



ASSÅ DET ÄR SÅ FIINT, ska spara mitt hår tills det blir precis som hennes!!
Nu ska man ta och fixa sig, bloggar mer efter dansen.
BYEEBYEE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0