THERE'S SOMETHING IN YOUR EYES THAT MAKES ME MELT INSIDE..


Hej mina fina!

Då har man varit med bästa ayah, vi träffa miranda och var med henne en stund, fan va jobbig hon är.. HAHAHAAH, älskar dig också miranda! Iallfall jag fick äntligen prata med gabbe, vi pratade om massa saker, så nu är allt som det ska, älskar dig otroligt mycket!
Då har man nyss kommit hem från detta fula vädret , var ute med ayah o sarah och spelade fotboll, vi skulle vänta på prescilia fast det började regna för mycket så vi bestämmde oss för att gå hem.

nu sitter man och äter paj, ska strax göra sit-ups eller vad det heter.. måste bli smal, jag bryr mig inte ifall folk säger, "men nejj du e inte tjock due jätte smal" blabla asså jag vet själv att jag har gått upp i vikt, har fan ätit jätte mycket godis o sånt, och det vet jag, ska bara få bort fetet från magen, det ser ut som att jag är gravid :( HAHAHA, men från och med nu kommer jag sluta äta godis i 1 vecka ifall jag klarar det ska jag få en belöning, det som kommer gälla är då mat, men inte så mycket.. och grönsaker, förutom tomat.. och massa nyttigt, detta måste hållas i en vecka, och så får jag självklart äta Extra tuggumi. Jag har redan fått 2 hål på tänderna av hur mycket godis jag har ätit :o , måste skärpa mig ju! HAHAHA, menmen nu ska man ta och göra massa sit-ups & armövningar o sånt HAHAHA, får se ifall jag klarar mig.
ByeeByee!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0