BITCH , JUST LIKE THE ALPHABET , I COME BEFORE U !



Hej på er!

FÖRLÅT för en sen uppdatering har faktiskt varit upptagen med massor, direkt efter skolan gick jag då hem gjorde lite saker sen stack jag till sonja för att tunna ner mitt hår, och jag vet vad det första är ni tänker.. "WTF SKA HON TUNNA DET?" men seriöst asså mitt hår är precis som lejon hår, det är faktiskt lite jobbigt med tjock hår, menmen JAG BLEV SUPER NÖJD, DEN ÄR HUR TUNT SOM HELS, PRECIS SÅ SOM JAG ALLTID HA VELAT HA! TAACK SÅ MYCKET SONJA, ÄLSKAR DIIIG SIFIII HAHAHAHAAHAHAHA!

Iallfall idag har man då inte gjort så mycket har mer chillat, fast menningen var då att jag skulle städa, fast det får bli imon, får helt enkelt skippa fotbollen, orkar ändå inte gå.. Iallfall då har jag blivit bjuden till en kompis fest på lördag, en dag efter jag fyllt år, men jag är inte så säker ifall jag vill gå, det ligger faktiskt långt.. och slutar ganska sent, men jag får iallfall gå av mamma, och när jag sa att jag åker taxi hem börja hon skratta -.- ... HAHAHA! men tror jag går, vill ändå inte sitta hemma och göra samma sak varje helg, så tror nog jag går, OCH så ska en annan kompis ha fest på söndag, hehehehe stackars mig, och jag måste nog gå,, eftersom det är min barndomsvän som har festen hhaaha.
Aja, då ska man väl ta och sova ska vakna tidigt imon.
GoodNight!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0