BIO

Godmorgon!
Börjar med att idag så har jag dans, men kan inte gå, måste hjälpa mamma med grejer sen ska vi till bio, vi ska kolla på "Journey to the mysterious island". Den är i 3D, och verkar jättebra! så strax ska man börja fixa sig och sen åka till bio hehe!
Nu så sitter man vid datorn och är inne på Instagram, heter IlhamMohammed, följ mig !
Kommer nog också gå runt lite i stan, kanske tar jag med mig hem ett klädsplagg ? hihihi, men nu ska jag ta och hjälpa mamma, uppdaterar mer när jag kommit hem.
C'YAAAAAAAAAA!♥



Kommentarer
Postat av: Ninii

Fan vad fin du e !:)<3

2012-04-10 @ 09:29:39
URL: http://www.niiina..devote.se
Postat av: Ilham

haha såsööt, tack nina due fiin!<3

2012-04-10 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0