ACT LIKE A LADY, THINK LIKE A BOSS.

Hej på er!
Då har man varit hos mammas kompis med kusinerna, vi hade jätte kult, medan mamma åkte till Norge, hon åkte ditt för att lämmna en sak eller nåt, jag skulle också gå med men jag valde att stanna. Kommer annars bli åksjuk eller nåt. när vi väl var på väg till busshålplatsen på väg hem från mammas kompis med mina kusiner så ringde mammas kompis och sa att jag glömde min mobil hos dom, och jag hade bara 3 minuter på mig för annars missar jag bussen, och jag sprang allt jag kunde, och nu har jag årets värk i magen har bara lust o spy, känns som om allt sitter fast i halsen. ush! 

Iallfall nu sitter man och kollar på big brother, har jätte tråkigt. Imon har jag antagligen dans ? vet inte riktigt får se ifall min dans lärare säger något. Nu är det då lov, och redan i början av lovet börja den snöa? fan hände med våren? hoppas det inte blir så hela lovet, mamma sa att i norge är det SOL!! fyfan vad orättvisst ! 
Jaja,, nu ska man fixa håret och ba göra nånting med det, HAHA!
Byeebyee!♥

Jag & älskade Ayah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0